دلــــــــــت کـه مـی لـــــــــرزید
مـن بـا چـــــــشام دیدم
تو زل تابـــــستون
چــــقد زمسـتونه



هوا گرفته نبود
دلـــــم گرفـت اون شــــب
بـه مادرم گفتـم هنـوز بارونه
هنوز بارونه
هنوز بارونه



قطــار رد شـدو رفــت
مسـافرا مـوندن
مسـافرا کـه بـرن
قطـار مـــــی مــونـه


تـو بـرف بـارونی
قطــار قـلبه مـنـه
قلـبـــ شـکستـه ی مـن
تـــوی بـرف مــدفــونه



دونـــــه به دونــــــه غـــــــــــمی
ریــــل بـه ریـــل شــــــبم
غــم تــوی خـونه ی مــن هــر شـــبو مهمونــه



بـگو شــب بـخوابه
مـــــن بیـــدارم
من شبــــــو زنده نگه میدارم
بگو شبـــ بـــخوابه من بیـــدارم
من شبـــو زنـــده نـــگه میـــدارم



یه شبـــ که ســـردم بود
بـــه مادرم گفـــتـــم
هـــوا که ســـرد مـــیشه یـــاده تـــو مـــی ا فتـــه ام
طفـــلی دلـــش لـــرزید
دوبـــاره دلـــش شـــکست
تـــو زل تابـــستون تـــو کوچـــه بـــرف نـــشست



مســـافرا شـــعرن
تـــو بـــرفـــو بـــارونـــی
قطـــار قـــلب مـــنه
چـــشم تـــو پنـــجره هـــاش
پنجـــرها بستـــن
مســــــا فــرا خـــــستن



بـبـــار تـــــــا دم صبــــح
بـــه فکـــر هـــیچی نبـــاش
دونـــه به دونـــه غـــمی
غـــصه به غـــصه شـــبم
کـاش یـه روز صـبح شـــه
کـــاش فقط ای کـــاش





بـــگو شـــب بـــخوابه مـــــن بیـــدارم
من شبــــــو زنده نگه میدارم
بگو شبـــ بـــخوابه من بیـــدارم
مــــن شبـــــو زنـــده نـــــگه میـــدارم